Concept teksten kwijt

26 mei 2019 - La Souterraine, Frankrijk

Beste mensen,

Jullie zullen wel gedacht hebben wanneer komt die nu online. De eerste dagen heb ik s-avonds weinig energie gehad om iets op papier te zetten. Op het eind van de  eerste week ben ik begonnen om de dagen in te halen. Dat was natuurlijk nog wel een klus om in gedachten terug te gaan. Ik had s-avonds soms wel wat aantekeningen Gemaakt. De concept tekst was ik afgelopen vrijdag echter kwijt. Hoewel deze blog elke 10 sec zijn tekst opslaat is er toch iets mis Gegaan. Gisteravond ben ik zo goed en zo kwaad als dat ging opnieuw begonnen. Maar ook toen was ik de teks die ik onderwijl had opgeslagen weer kwijt. Heel spijtig.

ik heb nu wel de keuze gemaakt om geen 3e keer te beginnen. Dat is natuurlijk heel jammer, maar ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Ik ben daarnaast via Instagram en Facebook te volgen. Ik zet daar bijna dagelijks een kort berichtje op.

met groet Hans

1. Yolan:
    26 mei 2019
    Uiteraard, succes met je tocht! Geniet er ook van!
  2. Ton:
    26 mei 2019
    Hoi Hans, veel succes met je tocht en een reisverhaal lezen is leuk maar de juiste beleving voor jou is veel belangrijker. Dus stoor je niet dat het nu niet lukte, maar geniet vooral.
  3. Jeroen:
    26 mei 2019
    Hoi Hans, uiteraard hebben we begrip. Toch is het jammer, zeker omdat je als secretaris van de fietsclub in Huis ter Heide veel ervaring en ook grote verdiensten hebt met verslaglegging van onze tochten. Ik denk aan de prachtige jaarverslagen, die je altijd hebt gemaakt. Maar in alle ernst: we hebben grote waardering ! Heel veel succes met het vervolg. We zijn trots op je !
  4. Harold:
    27 mei 2019
    Natuurlijk! Geniet lekker van het fietsen. Bij Metro mag je verslag doen......:)
  5. Jos:
    27 mei 2019
    Geeft niet, Hans.
    Gelukkig hebben we de foto's 😉 op fb en Instagram. Ik volg je toch wel.
    Succes en voorzichtig!!