Esta hecho!

29 mei 2015 - Barcelona, Spanje

Het is gedaan. Ons avontuur zit erop. Met 1965 km op de teller zijn we gisteren in Barcelona aangekomen. Geen ongelukken, geen blessures, 6 x keer lek, 2 nieuwe buitenbandjes en 1 zadelpen. Nu even genieten van Barcelona en morgen weer terug naar huis. Ik zal volgende week foto's en video's plaatsen zodat jullie nog een keer live kunnen meegenieten. Maar voor nu is het gedaan. Esta hecho!

1. Marja:
    29 mei 2015
    Een knappe prestatie. Wij zijn trots op jullie. Zijn zeker benieuwd naar de foto's en video. Geniet nog van de laatste Dag en kom morgen heelhuids terug.
    Groetjes uit Heumen
  2. Carol van Eert:
    29 mei 2015
    Proficiat heren, ben trots op jullie! Laaf je aan de mooie sfeer van Barcelona en een behouden reis naar huis.
    Carol van Eert
  3. Harry:
    SUPER MANNEN!!

Jullie zijn SUPERMANNEN!

Geniet nog even na en fijne thuisreis gewenst.
  4. Nelleke Bons:
    29 mei 2015
    Suuuper!!!. Het avontuur van je leven.
    Fijn dat iedereen heelhuids het heeft overleefd.
    Ben erg benieuwd naar de foto's.
    Ik heb genoten van de verslagen
    Nel
  5. Harold:
    Hans en fietsmaten,

Respect voor de prestatie! Er kan ckr een vinkje gezet worden bij jullie bucketlist!

Geniet van barca en wel thuis.

Groetjes,

Harold
  6. Patrick Oudshoorn:
    Gefeliciteerd mannen!
    Wat een prestatie! Ik ben geïnspireerd, aankomende dinsdag ga ik met de fiets naar het station :)
  7. Suzanne:
    29 mei 2015
    Super hans en fietsvrienden. Trots op jou/ jullie. Geniet nog in barcelona. Jullie kunnen beter daar blijven het is hier slecht weer
  8. Heidi de Kam:
    29 mei 2015
    Knappe prestatie en wat is het snel gegaan. Geniet van Barcalona en even géén zadelpijn!
  9. Fransesco:
    Toppers zijn jullie.
    Ben zeer benieuwd naar foto's en video's.
    Geniet van Barcelona, misschien zie je de grootste voetballer ooit nog wel . Ha ha.

Zie je snel Hans , diepe buiging voor jou en je fiets maten.

Fransesco
  10. Eric:
    30 mei 2015
    Mannen, een topprestatie!
    Proficiat en nu een goede trip naar huis en dan maar lekker nagenieten van de tocht ! Ben benieuwd naar de foto's.
  11. Harriët van den Boomen:
    1 juni 2015
    Gefeliciteerd met deze knappe prestatie. Fijn dat jullie reis zo voorspoedig is verlopen. Ik heb jullie reisverslag met plezier gelezen en ben benieuwd naar de foto's. Geniet van de mooie stad Barcelona!
    Groeten,
    Harriët