Van Huis ter Heide naar Santiago de Compostella

8 maart 2019 - Huis Ter Heide, Nederland

Op 17 mei 2019 vertrek ik alleen op de racefiets vanuit Huis ter Heide voor een 4 weken lange tocht naar Santiago de Compostella. Een tocht van bijna 3000 km; langs heuvels, over bergen en door dalen; maar gelukkig ook nog laagvlakten die geen zweetdruppels hoeven te kosten. Ik heb gekozen voor de route van Clemens Sweerman, "Langs oude wegen en pelgrimssteden naar Compostella".  Volgens het boekje start die route in Maastricht; voor mij begint die echter in Huis ter Heide. Tijdens de tocht probeer ik een blog bij te houden zoals ook van mijn fietstocht met mijn fietsmaatjes naar Barcelona in 2015.

Wil je op de hoogte blijven van mijn voorbereidingen en de fietstocht zelf? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

met sportieve groet Hans

(op de wind heb je geen invloed, wel op hoe je de zeilen zet)

p.s.: de muziekvideo's zijn mijn persoonlijke voorkeuren tijdens het wekelijkse spinning; een aantal nummers geven mij vleugels; al dromend kom ik bij  een beklimming, dansend op de pedalen, dan altijd als eerste boven aan of ben ik alweer de snelste in de sprint van het peloton. zie het als een knipoog naar mijn fietsmaatjes :-)

1. Shreyas:
    17 maart 2019
    Beste Hans, geweldig dat je dit gaat doen. Je bent een kanjer!! Ik ben benieuwd naar je verslag. Groet Shreyas
  2. Marja:
    17 maart 2019
    Hans ik ben nu al trots op je. Zet hem op. Je kunt dit.
    Zal je blijven volgen. Kom weer heel huids terug.
  3. Marion:
    17 maart 2019
    Wat een geweldige onderneming Hans. Heel fijn om het mee te beleven. Liefs!
  4. Nelleke Bons:
    Hoi Hans,
    Wat leuk dat we je kunnen volgen.
    Neem je een fietskarretje mee voor je spullen?
    Heel veel wind mee en droog weer!
    Groet Iek en Nelleke
  5. Carol van Eert:
    17 maart 2019
    Dag Hans, petje af voor deze ambitieuze maar ook persoonlijk zeer waardevolle reis. Geniet ervan en we blijven graag op de hoogte van je ervaringen. Groet Jeannette & Carol
  6. Suzanne:
    Succes hans, heel knap!
    Lees graag je blog en foto’s
    Groetjes suzanne
  7. Jeroen:
    17 maart 2019
    Beste hans, je bent een sieraad voor de fietsclub "Niks beters" . Je toekomstige prestatie is voor een belangrijk deel gebaseerd op het commitment van je fietsmaten. Maar....groot respect. We gaan je belevenissen volgen. Succes ! Jeroen
  8. Anneke Hendriksen:
    Hoi Hans,
    Stoer van je! Veel succes en goede reis!
  9. Antoinette:
    Succes Hans...
  10. Heleen:
    18 maart 2019
    Ja hoor ik wil je wel volgen! Een hele toer, dapper. En leuk.
    groetjes Heleen
    PS komt er nog een afscheidsfeestje? :-)
  11. Fransesco:
    19 maart 2019
    Hans Bro,
    Wat een mooie onderneming zal dit worden voor je.
    Ik denk er de laatste tijd veel aan en vind het zooo stoer van je.
    Echt respect man voor jou.
    Ik hoop dat het een van de mooiste ervaringen in je leven gaat worden.
    je bent mijn held van de dag.
    As zondag knallen we ff in Limburg en België :)