Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mijn reis

Op 17 mei 2019 vertrek ik alleen op de racefiets vanuit Huis ter Heide voor een 4 weken lange tocht naar Santiago de Compostella. Een tocht van bijna 3000 km; langs heuvels, over bergen en door dalen; maar gelukkig ook nog laagvlakten die geen zweetdruppels hoeven te kosten. Ik heb gekozen voor de route van Clemens Sweerman, "Langs oude wegen en pelgrimssteden naar Compostella".  Volgens het boekje start die route in Maastricht; voor mij begint die echter in Huis ter Heide. Tijdens de tocht probeer ik een blog bij te houden zoals ook van mijn fietstocht met mijn fietsmaatjes naar Barcelona in 2015.

Wil je op de hoogte blijven van mijn voorbereidingen en de fietstocht zelf? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

met sportieve groet Hans

(op de wind heb je geen invloed, wel op hoe je de zeilen zet)

p.s.: de muziekvideo's zijn mijn persoonlijke voorkeuren tijdens het wekelijkse spinning; een aantal nummers geven mij vleugels; al dromend kom ik bij  een beklimming, dansend op de pedalen, dan altijd als eerste boven aan of ben ik alweer de snelste in de sprint van het peloton. zie het als een knipoog naar mijn fietsmaatjes :-)

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Andorra, België, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.